خونه خورشید

خونه خورشید

اکوتوریسم و بومگردی در ایران
خونه خورشید

خونه خورشید

اکوتوریسم و بومگردی در ایران

اقامتگاه بومگردی کندوج چلاسر

اقامتگاه بومگردی کندوج چلاسر

      یک اقامتگاه بومگردی جدید،  در یک روستای زیبای ایران بنام چلاسر.  روستای تاریخی چلاسر واقعاً نیاز به یک اقامتگاه بومگردی داشت،  با آماده شدن این بومگردی،  گردشگران ایرانی و خارجی زیادی به این روستا خواهند آمد.

      بومگردی در حال آماده سازی چلاسر،  توسط مهندس جوان و بسیار خوب بنام آقای یوسف خلعتبری،  در خانه قدیمی و پر از خاطره پدر بزرگ خوب ایشان باز سازی و آماده می شود.  خود این خانه یک اثر تاریخی است،  که اقامت در آن ارزش خاصی دارد.

      مهندس یوسف خلعتبری نام را اقامتگاه بومگردی کندوج گذاشته،  و می خواهد برای آشپزی که یکی از مهمترین بخش های بومگردی است،  از بانوان هنرمند چلاسر با دستپخت های خوبشان،  و مواد غذایی سالم و طبیعی محلی استفاده کند.

      مناطق زیاد دیدنی و گردشگری در روستای چلاسر و اطراف آن وجود دارد،  که هر کدام می توانند غیر از بازدید گردشگران،  معروفیت بیشتری را در ایران و جهان حاصل کنند.  به امید روزی که تمام روستاهای ایران یک یا چند اقامتگاه بومگردی پر رونق داشته باشند.

اقامتگاه بومگردی کندوج چلاسر

   کلمات کلیدی:  اقامتگاه بومگردی کندوج, بومگردی چلاسر, اقامتگاه چلاسر, اقامتگاه بومگردی چلاسر, یوسف خلعتبری, خونه پدر بزرگ، اقامتگاه بومگردی

 . . . .

مستند های مربوط

مستند های بیشتر را در آپارات وبسایت ارگ ایران ببینید،  لینک آن در ستون کناری

http://arqir.com

کلیک کنید:  غذا های شمال ایران

کلیک کنید:  روستا های زیبای دیدنی ایران

کلیک کنید:  درختان و میوه ها و خوراکی های طبیعی راویدسرا

آبی= روشنفکری و فروتنی،  زرد= خرد و هوشیاری، قرمز=  عشق و پایداری،  مشروح اینجا

    توجه 1:  اگر وبسایت ارگ ایران به هر علت و اتفاق،  مسدود، حذف یا از دسترس خارج شد،  در جستجوها بنویسید:  وبلاگ انوش راوید،  یا،  فهرست مقالات انوش راوید،  سپس صفحه اول و یا جدید ترین لیست وبسایت و عکسها و مطالب را بیابید.  از نظرات شما عزیزان جهت پیشبرد اهداف ملی ایرانی در وبسایت بهره می برم،  همچنین کپی برداری از مقالات و استفاده از آنها با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع،  آزاد و باعث خوشحالی من است.

   توجه 2:  جهت یافتن مطالب،  یا پاسخ پرسش های خود،  کلمات کلیدی را در جستجو های ستون کناری ارگ ایران بنویسید،  و مطالب را مطالعه نمایید.  در جهت دانش مربوطه وبلاگم،  با استراتژی مشخص یاریم نمایید.

   توجه 3:  مطالب وبسایت ارگ ایران،  توسط ده ها وبلاگ و وبسایت دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شود،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به ارگ ایران مراجعه نمایند:  در اینجا  http://arqir.com.

ارگ ایران   http://arqir.com

 

کلیک کنید:  تماس با ما      :     http://arqir.com/1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.